mililife

Alla inlägg under september 2014

Av MiLi Life - 30 september 2014 19:45

Hej! Det är jag som är Miranda jag är Lidis bästis, hoppas jag!     

Ja, nu mehåret här med skolfotot -  Ååååh! Måste det vara så sent! Om jag fixar håret blir ju det förstört, haha!   


Men nu till det här med bloggen igen - Jag gillar gurka!   

Men ha det bra, skriver i bloggen imorgon efter skolan och berättar vad som har hänt och så! Hejdåå!   


/Miranda   

Av MiLi Life - 30 september 2014 19:32

Hej hej, dethär är våran nya blogg, tänkte bara skriva det..  

 

Jo, på torsdag är det skolfoto. Men vi har det klockan 

 

13:00 och det är typ lite dåligt, för vi vill ju fixa oss 

 

lite för det så då håller det kanske inte..   Men jag 

 

ska inte klaga, jag ville ju ha skolfoto snart så.  

 

Men det ska bli kul för jag kollar ju lite på youtube

 

och många där har tagit skolfoto redan,

 

så ja känner mig lite efter med det!   

 

Men dt va det.    Haha, men hejdå.   

 

 

 

 

 

 

//Lidi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi är två tjejer som heter Miranda och Lidi. Vi kommer skriva lite om våran vardag, och lägga ut lite roliga bilder. P.s vi är lite galna..:x

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards